VW Lupo, Fox, Polo, Golf, Golf Plus, Bora, Jetta, Beetle,
Scirocco, Passat, Sharan, Touran, Tiguan, Caddy, Transporter (98-11)
AUDI A2,A3, A4, A5, A6, TT, Q5 (98-11)
SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba, Altea, Leon, Toledo, Alhambra (99-11)
SKODA Fabia, Roomster, Octavia, Superb (00-11) oraz FORD Galaxy
Silniki: 1,2 / 1,4 / 1,9 TDI PD oraz 1,6 / 2,0 TDI Common Rail.
ANY, ASZ, ATD, AMF, ATL, BHC, AXR, AVB, AVX, AWX, AMF, BMS, BNM, BNV,
ANU, ARL, AUY, BTB
BVK, BJB, BKC, AZV, BKD, AXB, AXC, BDJ, BST, AJM, AYZ, BWB, BAY, AXG, AXL, AYC
AVQ, BMP, BRM, BRU, BSU, BXE, BXF, BMM, BDK, AZU, BMN, ATJ, BGW,
BHW, ACV, AHY, AJ
Profesjonalny zestaw do blokowania kół rozrządu umożliwia unieruchomienie kół zębatych rozrządu w pozycji serwisowej, podczas wymiany paska rozrządu. Specjalny kształt blokad pozwala na precyzyjne ustawienie punktów kontrolnych zapłonu.
Blokady unieruchamiają koło zębate rozrządu i wału korbowego oraz koło napinacza paska.
Skład zestawu:
Dane techniczne